بهترین آنفالویاب اینستاگرام در سال 2023، امکانات کاربردی بسیاری را به کاربران ارائه می دهد. این برنامه برای افرادی مفید است که فعالیت زیادی در اینستاگرام داشته و قصد آگاهی از تغییرات پیج خود دارند.

در حال حاضر، برنامه های آنفالویاب متعددی در بستر اینترنت وجود دارند که ادعا می کنند توانایی مشاهده آنفالو کنندگان را فراهم می نمایند. ولی تمامی این برنامه ها امن و قابل اطمینان نیستند و در مواردی سبب آسیب به امنیت حساب کاربری افراد می شوند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از بهترین آنفالویاب اینستاگرام در سال 2023 بپردازیم. پس همراه فالوورپسند باشید.

منظور از آنفالویاب اینستاگرام چیست؟

همانطور که در مقدمه بیان کردیم، آنفالویاب اینستا فارسی در زمینه شناسایی افرادی که شما را آنفالو کرده اند، عمل می کند. این برنامه با اتصال به حساب کاربری شما، میتواند آنفالو کنندگان را تشخیص دهد. در مقابل شما نیز با اطلاع از افراد آنفالو کننده، میتوانید به آنفالو کردن آنها اقدام کنید. لازم به ذکر است که برنامه آنفالویاب اینستاگرام انواع مختلفی دارد که هر یک، دارای ویژگی های مختص به خود می باشند.

مطالعه بیشتر: خرید فالوور تضمینی اینستاگرام

اصطلاحات رایج در برنامه های آنفالویاب

در ادامه بخشی از اصطلاحات استفاده شده در ارتباط با برنامه های آنفالو اینستاگرام را مشاهده میکنید:

  • آنفالو (Unfollow): عمل حذف یا لغو فالو کردن افرادی که شما را آنفالو کرده اند.
  • بیشترین بازدید پروفایل (Most Profile Views): فهرستی از افرادی را که نمایه شما را بیشتر مشاهده کرده اند نشان دهید.
  • دوستان برتر  (Top Likers): لیستی از کاربرانی که بیشترین لایک را به پست های شما داده اند را نشان دهید.
  • بدترین لایک کننده ها (Worst Likers): لیستی از کاربرانی که کمترین پست های شما را دوست دارند را ببینید.
  • آنفالویاب خودکار (Auto Unfollow System): قابلیتی که به شما امکان می دهد تا با تنظیمات خاص، اقدامات لغو اشتراک خودکار را انجام دهید.
  • فالوورهای برتر (Top Followers): لیستی از طرفداران با بیشترین فالوور را نشان دهید.
  • بدترین فالوورها (Worst Followers): نمایش لیستی از فالوورهایی که کمترین تعداد فالوور را دارند.

10 تا از بهترین آنفالویاب اینستاگرام

در ادامه شما را به چند تا از بهترین آنفالویاب اینستاگرام در سال 2023 آشنا میکنیم:

برنامه آنفالویاب Followers & Unfollowers

یکی از برنامه های آنفالویاب محبوب اندروید، برنامه Followers & Unfollowers است. این برنامه از امکانات متنوعی برخوردار بوده و جزو آنفالویاب های رایگان آیفون نیز به شمار می رود. از جمله ویژگی های آنفالویاب مذکور میتوان به سرعت بالا، امنیت بالا و امکان آنفالو تعداد زیادی از کاربر به طور همزمان اشاره کرد. بنابراین آنفالویاب Followers & Unfollowers با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد، در لیست بهترین آنفالویاب اینستاگرام در سال 2023 قرار می گیرد. نحوه عملکرد این برنامه، شامل موارد زیر می شود:

  • شناسایی آنفالو کنندگان با سرعت بالا
  • تشخیص فالوورهای روح موجود در پیج و حذف آنها
  • مشخص و پیدا کردن افرادی که شما آنها را فالو نموده اید ولی بازگو نداده اند.

دانلود برنامه Followers & Unfollowers

برنامه Followers & Unfollowers
برنامه Followers & Unfollowers

آنفالویاب ساده و جذاب Follow Meter

یکی از بهترین آنفالویاب اینستاگرام در سال 2023 برای آیفون و اندروید، برنامه آنفالویاب Follow Meter است. این برنامه یکی از بهترین آنفالویاب  های حرفه ای اینستاگرام به شمار می رود که در عین حال سادگی استفاده را برای کاربران به همراه دارد؛ که شامل ویژگی های زیر می شود:

  • شناسایی افرادی که آنفالو میکنند.
  • قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS
  • شناسایی افرادی که شما آنها را فالو نموده اید ولی آنها شما را دنبال نکرده اند.
  • سرعت بالای برنامه در اجرای عملیات ها
  • رابط کاربری ساده و راحت این برنامه

به طور کلی، با استفاده از آنفالویاب Follow Meter میتوانید مدیریت سریع و آسان مربوط به فالوورها و آنفالو کنندگان را انجام دهید.

دانلود برنامه Follow Meter

برنامه Follow Meter
برنامه Follow Meter

برنامه آنفالویاب Simply Measured

برنامه Simply Measured علاوه بر مدیریت پیج، جزو بهترین آنفالویاب اینستاگرام در سال 2023 محسوب می شود. این برنامه، امکانات و قابلیت های خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به طور مثال:

  • افزایش فالوور واقعی بدون ریزش اینستاگرام
  • آگاه سازی از نحوه فعالیت پیج های دیگر
  • ارائه اطلاعات دسته بندی شده با هدف مدیریت بهتر
  • شناسایی آنفالو کنندگان و ارتقاء فعالیت و رشد بهتر حساب کاربری

بنابراین با استفاده از برنامه Simply Measured که یکی از بهترین آنفالویاب اینستاگرام اندروید است، میتوانید در مدیریت اینستاگرام خود، موفق عمل کنید و از امکانات کارآمد آن، بهره ببرید. همچنین در صورتیکه، به دنبال خرید فالوور واقعی اینستاگرام هستید، می‌توانید با خیال راحت از فالوورپسند خرید کنید.

برنامه Simply Measured
برنامه Simply Measured

آنفالویاب Reports، بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون!

امنیت بالا و قابلیت های مختلف آنفالویاب Reports، سبب شده است تا به یکی از بهترین آنفالویاب اینستاگرام در سال 2023  برای سیستم آیفون تبدیل شود. این برنامه به دلیل برخورداری از ویژگی های زیر، مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

  • امنیت بسیار بالا که موجب تضمین اطمینان و امانت اطلاعات کاربران می شود.
  • با ارسال یک پیام به شما، آنفالو کردن افراد را اطلاع رسانی می کند.
  • مدیریت راحت چندین حساب اینستاگرام به طور همزمان، از دیگر قابلیت های این برنامه به شمار می رود.

با استفاده از آنفالویاب Reports، میتوانید به راحتی شناسایی پیج های آنفالو شده را انجام دهید و به مدیریت بهتر و کارآمدتر حساب اینستاگرام خود اقدام کنید.

دانلود برنامه Reports

آنفالویاب Reports
آنفالویاب Reports

 

برنامه آنفالویاب Crowd Fire

از دیگر آنفالویاب های کاربردی که محبوبیت بسیاری در میان کاربران دارد، برنامه Crowd Fire است. این برنامه علاوه بر شناسایی آنفالوورها، امکانات زیادی را نیز ارائه می دهند. از جمله:

  • امکان استفاده بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS
  • قابلیت یافتن فالوورهای نزدیک به شما و امکان ارتقاء فعالیت های محلی
  • یافتن افرادی که حساب شما را آنفالو کرده اند.
  • شناسایی افرادی که با شما فالو بک نداده اند.

بنابراین برنامه آنفالویاب Crowd Fire به دلیل ویژگی های مذکور، در لیست بهترین آنفالویاب اینستاگرام در سال 2023 قرار می گیرد و موجب مدیریت راحت حساب کاربری شما می شود.

دانلود برنامه Crowd Fire

آنفالویاب Crowd Fire
آنفالویاب Crowd Fire

برنامه آنفالویاب Unfollowers for Instagram,lost

برنامه Unfollowers for Instagram,lost یک نرم افزار رایگان آنفالو یاب برای کاربران اندرویدی شبکه اجتماعی اینستاگرام است. که توسط Elegant در مارکت گوگل پلی منتشر شده است. با کمک این نرم افزار می توانید اکانت اینستاگرام خود را آنالیز کنید و متوجه شوید چه کسانی شما را آنفالو می کنند و یا بک آنفالو می کنند.

رابط کاربری این نرم افزار به صورت حرفه ای و ساده طراحی شده و استفاده از آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمای دقیق از افرادی که شما را در حین دنبال کردن آنها آنفالو کرده اند
  • آنفالو خودکار به طور همزمان با یک کلیک
  • افرادی را که شما را آنفالو کرده اند نشان دهید
  • طراحی متریال

شما با نصب این برنامه میتوانید به راحتی متوجه شوید که چه افرادی شما را آنفالو کرده اند.

دانلود برنامه Unfollowers for Instagram,lost

برنامه Unfollowers for Instagram,lost
برنامه Unfollowers for Instagram,lost

برنامه آنفالویاب Unfollow Users

اگر نگران نسبت نامتعادل فالوور به فالوور هستید! یا متوجه کاهش تعداد فالوورهای خود شده اید؟ برنامه Unfollow users را امتحان کنید. می توانید کاربر را به صورت جداگانه یا جمعی ردیابی کنید.

برنامه Unfollow Users همچنین یک نمای کلی از معیارهای تعامل و فالوور را به شما ارائه می دهد. بنابراین کاربران Unfollower به شما کمک می کنند تا فالوورهای بیشتری داشته باشید.

استفاده از آن بسیار آسان است و با رابط کاربری مدرن و کاربر پسند طراحی شده است. با Unfollow Users می توانید لیست های فالوور خود را مرتب کنید.

دانلود برنامه Unfollow users

آنفالویاب Unfollow Users
آنفالویاب Unfollow Users

دانلود آنفالویاب Unfollow for Instagram – Non followers & Fans

Unfollow for Instagram – Unfollowers & Fans یک نوع از ابزارهای ساده مدیریت اینستاگرام است که کاربرانی را که شما را در اینستاگرام دنبال نمی کنند پیدا می کند. نه تنها می‌توانید فالوورها را ردیابی کنید، بلکه می‌توانید کاربران را لغو فالو کنید یا چندین کاربر را همزمان لغو کنید. این بهترین ابزار مدیریت رشد برای رشد اینستاگرام است و برای همه کاربران اینستاگرام ضروری است. می توانید سایر کاربران اینستاگرام را دنبال کنید.

این ویژگی شگفت انگیز “Unfollow for Instagram” است :

  • رابط کاربری ساده برای ردیابی این مشترکین
  • کاربران را ردیابی کنید
  • با چند بار فشار دادن به چندین کاربر اجازه دهید دنبال کنند

این می تواند یک ابزار مدیریت رسانه فوق العاده راحت و مفید برای حساب اینستاگرام شما باشد. چه یک برند باشید و چه تبلیغ کننده ای که از اینستاگرام استفاده می کنید، این ابزار می تواند برای ردیابی فالوورها و آنفالوورهای شما بسیار مفید باشد. توجه داشته باشید این برنامه به هیچ وجه وابسته به اینستاگرام نیست.

دانلود برنامه Unfollow for Instagram – Unfollowers & Fans

دانلود برنامه Unfollow for Instagram – Non followers & Fans
برنامه Unfollow for Instagram – Non followers & Fans

دانلود آنفالویاب Followers Insight – Analyzer for Instagram

Insights – Follow Analyzer در اینستاگرام ابزاری عالی برای ردیابی فالوورها و آنفالوورهای شما در اینستاگرام است. سپس فالوورهای جدید و گمشده خود را هر روز بررسی کنید. اکنون ردیابی بهترین فالوورها، فالوورهای ارواح و فالوورهای مخفی آسان است. پست های خود را بر اساس هشتگ ها و مکان های استفاده شده تجزیه و تحلیل کنید.

دانلود برنامه Insights – Follow Analyzer

دانلود برنامه Followers Insight – Analyzer for Instagram
برنامه Followers Insight – Analyzer for Instagram

نتیجه گیری

در حال حاضر یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار، اینستاگرام است که امروزه به عنوان ابزاری برای کسب و کار آنلاین شناخته می شود. ولی برای کسب درآمد از این برنامه و موفقیت در آن، به مدیریت صحیح و درست نیاز است. همچنین هر چقدر که میزان فالوورها افزایش پیدا کند، بیشتر میتوان در این زمینه موفق عمل نمود. برنامه های آنفالویاب اینستاگرام، افرادی که پیج شما را آنفالو نموده اند، پیدا می کنند.

همچنین امکانات بسیاری به شما ارائه می دهند که به رشد و ارتقاء پیجتان کمک می کند. به دلیل استقبال کاربران از این برنامه، آنفالویاب های متعددی با ویژگی های مختلف عرضه شده اند. ولی توصیه میکنیم که آنفالویاب را از بستر مطمئن تهیه نمایید تا بتواند امنیت پیج شما را تضمین کرده و از ورود آسیب به حسابتان خودداری کند. همچنین اگر تمایل بدانید که چه کسانی اینستاگرام ما را چک میکنند، می‌توانید اپلیکیشن مربوط به آنرا نصب کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین آنفالویاب اینستاگرام

در انتهای مطلب به پر تکرار ترین سوالات در مورد آنفالویاب اینستاگرام خواهیم پرداخت:

چگونه میتوان آنفالویاب اینستاگرام را فعال کرد؟

برای فعال کردن اینستاگرام، بایستی آن را نصب کرده و وارد برنامه شوید. سپس با وارد کردن ایمیل، آیدی و رمز عبور، امکان استفاده از آن برایتان فراهم می شود.

آیا استفاده از آنفالویاب اینستاگرام قانونی است؟

استفاده از این برنامه قانونی می باشد ولی شما باید قوانین و مقررات اینستاگرام را رعایت کنید. استفاده از آنفالویاب اینستاگرام در حالت عادی، مجاز است ولی در صورت نقض قوانین اینستاگرام، امکان دارد با محدودیت ها و مشکلات قانونی روبرو شوید.

آیا آنفالویاب های اینستاگرام رایگان هستند؟

آنفالویاب اینستاگرام در انواع مختلفی وجود دارد که برخی از آنها رایگان و برخی نسخه پولی هستند. انتخاب هر کدام، به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

از کجا بفهمیم چه کسانی فالو بک نداده اند؟

در صورتیکه از برنامه های ذکرشده استفاده کنید، به شما نشان خواهند داد چه کسانی فالو بک نداده اند.

5/5 - (13 امتیاز)