آیا میدانید فیلترینگ اینستاگرام را چگونه رفع کنیم؟ نحوه رفع فیلترینگ اینستاگرام، کمک بزرگی به کسب و کار های اینترنتی و کاربران این برنامه می کند. در دهه های اخیر اینستاگرام به یکی از محبوب ترین برنامه ها در بین کاربران تبدیل شده است.

اما متاسفانه مدتی است ‌به دلیل فیلترینگ دسترسی به این برنامه مشکل شده است و بسیاری از کسب و کار ها دچار ضرر جدی شده اند.
از جمله روش های جایگزین و رفع فیلتر اینستاگرام می توان به ایمیل مارکتینگ، ایجاد وبسایت فروشگاهی و حضور در برنامه های مشابه اشاره کرد.

مطالعه بیشتر: بهترین آنفالویاب اینستاگرام

راهکار های مقابله با فیلترینگ اینستاگرام

ذکر راهکار های مقابله با فیلترینگ اینستاگرام، تا حدی زیادی به صاحبان کسب و کار ها و دیگر افراد کمک می کند تا بتوانند همانند قبل از اینستاگرام استفاده کنند.

از جمله راهکار های رفع فیلتر اینستاگرام می توان به استفاده از انواع “وی پی ان” و فیلتر شکن ها اشاره کرد. این ابزار به شما کمک می کنند تا با وارد شدن به اینستاگرام از طریق دیگر سرور ها بتوانید در زمانی کوتاه از این برنامه استفاده کنید.

به طور معمول استفاده از فیلترشکن و “وی پی ان” یکی از روش های رایج برای دور زدن فیلترینگ اینستاگرام است. اما توجه داشته باشید که این راهکار دائمی نیست و شما باید به فکر روش های جایگزین و اساسی باشید.

راهکار های مقابله با فیلترینگ اینستاگرام
مقابله با فیلترینگ اینستاگرام

راهکار های بی اثر کردن فیلترینگ اینستاگرام

راهکار های مختلفی به منظور بی اثر کردن فیلترینگ اینستاگرام وجود دارد که می تواند مانع از ایجاد ضرر به صاحبان مشاغل آنلاین شود. توضیح هر یک از این راهکار ها به شرح زیر است.

تغییر استراتژی کسب و کار

با توجه به تغییرات اخیر در الگوریتم های فیلترینگ اینستاگرام، کسب و کارها برای رسیدن به مخاطب هدف خود از طریق این پلتفرم دچار مشکل شده اند. بنابراین تغییر استراتژی کسب و کار برای ارتباط با مشتریان، بسیار سودمند است. یکی از این استراتژی ها فروش محصولات به صورت عمده در مراکز خرید است.

بدین روش مشتریان امکان دسترسی مستقیم به محصولات شما را دارند. از طرف دیگر کسب و کار ها می توانند محصولات خود را در یک فروشگاه مجازی از زیر مجموعه فروشگاه های آنلاین بزرگ به فروش برسانند. بدین طریق با ایجاد چندین نقطه تماس با مشتریان، احتمال تعامل و فروش را افزایش می دهند.

تاسیس محل فروش فیزیکی

تاسیس یک نقطه فروش فیزیکی از جمله راهکار های رفع فیلتر اینستاگرام است. با این کار دامنه فروش محصولات افزایش می یابد و مشتریان با محصولات شما ارتباط بیشتری قرار می کنند. همچنین می توانید خدمات شخصی سازی شده به مشتریان ارائه دهید.

راهکار های بی اثر کردن فیلترینگ اینستاگرام
بی اثر کردن فیلترینگ اینستاگرام

استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر

هنگامی که اینستاگرام مسدود شود، محبوبیت سایر شبکه های اجتماعی افزایش می یابد. بنابراین بهتر است کانال ها و صفحات برند خود را در چندین شبکه اجتماعی ایجاد کنید، رشد آنها را پس از چند ماه اندازه گیری کنید و روی شبکه ای تمرکز کنید که بیشترین مخاطبان تجاری را دارد.

استفاده از موتور های جستجو

با وجود محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو همچنان منبع اصلی بسیاری از افراد برای یافتن آنچه که نیاز دارند، است. بازاریابی موتورهای جستجو روشی موثر برای تبلیغ محصولات و افزایش فروش با هدف حضور در صفحه اول گوگل است. این کار از طریق تبلیغات مستقیم با تبلیغات گوگل یا از طریق بهینه سازی سئو امکان پذیر است.

دریافت سرنخ از مخاطبین شبکه های اجتماعی دیگر

دریافت سرنخ از طرفداران شبکه های اجتماعی دیگر اهمیت بالایی دارد. اگر دنبال کنندگان زیادی دارید اما فاقد تعامل با آنها هستید، در اولین قدم شروع به تقویت ارتباطات دو طرفه کنید. دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا اطلاعات تماس خود مانند ایمیل یا شماره موبایلشان را با شما به اشتراک بگذارند تا بتوانید از طریق تماس محصولات جدید یا پیشنهادات انحصاری خود را به آنها اطلاع دهید.

بازاریابی ایمیلی

محبوبیت ایمیل مارکتینگ به ویژه در سطح بین المللی در حال افزایش است و انتظار می رود در آینده به استراتژی اصلی بازاریابی در ایران تبدیل شود. عضویت در خبرنامه های ایمیل می تواند یک جنبه حیاتی در موفقیت بازاریابی آنلاین باشد.
با یک پایگاه داده بزرگ از دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی، کسب و کارها می توانند به طور موثر محصولات و به روز رسانی های جدید خود را از طریق بازاریابی ایمیلی و به اشتراک بگذارند.

راه اندازی وبسایت اختصاصی

در حال حاضر بسیاری از صفحات اینستاگرام دارای یک وب سایت اختصاصی فروشگاهی هستند. در واقع، بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین، تمرکز بر روی وب سایت اختصاصی است. برای افزایش فروش در وبسایت می توان از تبلیغ در شبکه های اجتماعی و روش های دیگر استفاده کرد.

داشتن یک وب سایت می تواند فرآیند سفارش و پرداخت را ساده کند، خطاها را کاهش دهد و موجب صرفه جویی در زمان شود. ثبت سفارش از طریق سایت با اتصال خودکار پرداخت به درگاه‌های بانکی ساده‌تر است و می توان اطمینان حاصل کرد که کار فقط زمانی شروع می‌شود که پرداخت با موفقیت انجام شود.

راه اندازی وبسایت اختصاصی
وبسایت اختصاصی

جمع بندی

با فیلتر اینستاگرام، محدودیت های بسیاری برای صاحبان اکانت ها به خصوص اکانت های بیزنسی ایجاد شده است. برای رفع این محدودیت ها می توان از روش های جایگزین استفاده کرد.

همچنین در روز های اخیر برخی کاربران اعلام کرده اند که اینستاگرام آنها از فیلتر خارج شده است. با نهایی شدن این خبر کسب و کار های بسیاری دوباره رونق می گیرند اما فراموش نکنید که در صورت واقعی شدن این خبر نیز می توانید از راه های دیگر برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

سوالات متداول رفع فیلترینگ اینستاگرام

چگونه می توان در صورت فیلتر اینستاگرام از SMS مارکتینگ برای فروش محصولات استفاده کرد؟ در صورتی که از شماره تلفن دنبال کنندگان خود آگاهی دارید، می توانید از طریق اس ام اس محصولات جدید خود را به آنها اطلاع دهید.

چگونه می توان سیستم فیلترینگ اینستاگرام را به طور دائمی دور زد؟ متاسفانه هیچ راه دائمی برای دور زدن سیستم فیلترینگ اینستاگرام وجود ندارد. بهتر است از راهکار های جایگزین استفاده کنید.

چرا نمی توان به طور دائم از فیلترشکن ها برای رفع فیلتر اینستاگرام استفاده کرد؟ زیرا ممکن است فیلترشکن ها معتبر نباشند و به همه ی محتوای گوشی شما دسترسی پیدا کنند. همچنین فیلترشکن ها در همه مواقع کار نمی کنند.

Rate this post